דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

 
מוקד שלב“ר - שילוב הילד החריג בכיתה הרגילה

מאמינים ביכולת ההשתנות של הילד בעל צרכים מיוחדים​
תואר ראשון חינוך מיוחד שילוב ילד בעל צרכים מיוחדים
 
מוקד שלב“ר - שילוב הילד החריג בכיתה הרגילה

​ההתמחות לחינוך מיוחד- מוקד שלב"ר (שילוב הילד החריג בכתה רגילה)

 

 
shlbar.jpg



במוקד שלב“ר יש אשכול נרחב של קורסים המקנים הכשרה באמצעות שילוב אמנויות, המוסיף נדבך נוסף לסטודנטית בפיתוח משאבים לסיוע ולטיפול בתלמידים בעלי קשיים רב-ממדיים, ויוצר מגוון של ערוצי תקשורת ושיח נוספים בדרך יצירתית ורב כיוונית.

אנו מאמינים שלימוד התלמיד במסגרת החינוך המיוחד נתפסו כמסגרת זמנית, וניתן יהיה לשלבו ולהביא לקידומו ולהצבתו מחדש בחינוך הרגיל. תכנית ההוראה בהתמחות שלב"ר מכשירה פרחי הוראה דרך התערבות מקצועית רב-תחומית, שיהיו מסוגלים לשלב תלמידים בעלי לקויות בכיתות הרגילות תוך מתן סיוע רב ממדי.
בהתמחות שלב"ר יש אשכול נרחב של קורסים המקנים הכשרה באמצעות שילוב אמנויות, המוסיף נדבך לסטודנטיות בפיתוח משאבים לסיוע ולטיפול בתלמידים בעלי קשיים רב-ממדיים, ויוצר מגוון של ערוצי תקשורת ושיח בדרך יצירתית ורב-כיוונית.
קיימת אפשרות להרחבת הסמכה לתעודה של "גננות חינוך מיוחד" בשילוב עם מסלול הגיל הרך. כן ניתן לשלב את הלימודים עם התמחות נוספת במסלול העל-יסודי.

 

 

 

 

נושאי הלימוד: 

  • בתחומי החינוך המיוחד והמשלב: לקות שכלית והילד החריג, ליקויי למידה, מעבדה לאבחון ולטיפול, לקויות שמיעה וראייה, התפתחות שפה, הספקטרום האוטיסטי ועוד
  • בתחום האמנות: מוזיקה ככלי טיפולי, תאטרון בובות, תקשורת וקולנוע, מחול ותנועה ועוד
  • בתחום הפסיכולוגיה: מבוא לפסיכולוגיה, פסיכולוגיה התפתחותית, תקשורת בין-אישית, העשרה אינסטרומנטלית, למידה מתווכת ועוד

הסטודנטיות בהתמחות:

מאמינות ביכולת ההשתנות והקידום של הילד המיוחד
בעלות רצון עז לסייע לילדים עם לקויות ולהביאם להשתלב בכיתה הרגילה
מאמינות בזכותו של הילד ללמוד  בהתאם לרמתו ולצרכיו
ד"ר אביה גוטמן
ראש המוקד - ד"ר אביה גוטמן
טלפון :052-3938551
דואל :