You must have Javascript enabled to use this form.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים
השאירו פרטים
לחצו כאן לדילוג לתוכן המרכזי בעמוד זה
הרהורים חינוכיים:
א. המכתב שהבאנו לעיל נוגע בממד התרבותי שלעתים מתגלה בפורים בצורה לא ראויה. עוד אלו ממדים ראויים לחשיבה מחודשת במוסדות חינוך שאת מכירה (בין אדם לחברו? צניעות? היקף ההוצאות הכספיות להכתרה?).
ב. החלטת לשוחח עם תלמידותייך על התוכן הראוי לצקת בפורים. אחרי השיחה הן אומרות לך: "המורה, השתכנענו. אך איך את רוצה שבאמת נעשה שמח? מה, סתם נרקוד כל היום?" מה תציעי להן?
ג. ישנן מוסדות בהן כל המכתב אינו רלוונטי. מקומות עם שמחה אמתית ובונה, מקומות מהם יוצאים למבצעי חסד עם תוכן ועוד. מה גורם לחלק מהמוסדות להיות כמו המתואר במכתב, ולאחרים לקדש שם שמים? מה ביכולתי כמחנכת לעשות כדי לעצב אווירה בונה, בה יבחרו התלמידים מיוזמתם?
ד. אלו ממדים תוסיפי לפורים האישי שלך או של משפחתך, כדי להוסיף בו שמחה אמיתית?