תואר שני M.Ed. - במכללת אורות ישראל

בית הספר הכי גדול בישראל - הכי הרבה אפשרויות בשבילך. הרעיון המנחה את המכללה הוא לייצר ערך מוסף ללומדות וללומדים, לסייע להם להתקדם במערכת החינוך ולהעשיר את עולמם המקצועי בצורה משמעותית. זו גם הסיבה שבית הספר לתואר שני במכללת אורות ישראל הוא הגדול בארץ.


כשבית הספר לתואר שני בחינוך נמצא במכללת אורות ישראל, נפתחות ללומדים בו הרבה יותר אפשרויות, מעבר לכל מה שיש בבתי ספר אחרים.

במכללה הפועלת באלקנה וברחובות, שלושה מסלולי לימוד נפרדים לנשים ולגברים.
המסלולים הללו הם מן המבוקשים ביותר כיום במערכת החינוך: ניהול וארגון מערכות חינוך, ייעוץ חינוכי, מקרא וספרות חכמים.

מסלול הלימוד בניהול וארגון מערכות חינוך, מיועד לקדם את  מי שמבקש להיות חלק מהנהלת בית הספר ובמערכות נוספות, בהובלה ובניהול של המערכת.
מיקוד ושילוב של ידע פדגוגי, כלכלי וארגוני במסגרת מינהל החינוך המודרני.
בתוכנית הלימודים יושם דגש על שאלת מנהיגות חינוכית והובלת צוותים, תכנון ומדיניות חינוכית, טיוב קבלת החלטות בעולם הניהול החינוכי,
הכשרה בתחומים המשיקים לעולם הניהולי בתחום המשפט, הכלכלה, השיווק ועוד. תואר חיוני לכל מי שמבקש לעבור מעולם ההוראה והחינוך לתחום הניהול החינוכי.

מסלול הלימוד בייעוץ חינוכי מאפשר למורות ולמורים להשתלב בתפקידי הייעוץ, המהווה את ליבת הטיפול בתלמידים ומתבגרים, הזקוקים לסיוע.
היועץ והיועצת נמצאים בחזית העשייה הרגשית והטיפול בתלמידים הזקוקים לסיוע והם הכתובת הראשונה בכל מוסד חינוכי לכל קושי רגשי והתנהגותי.
האחריות בעבודת הייעוץ מביאה עמה סיפוק רב ויכולת אמתית לעזור לילדים הזקוקים לכך, כמו גם להוביל את הילדים למיטביות.

מסלול הלימוד במקרא וספרות חכמים מתאים למעוניינים להעשיר את הידיעות והיכולות הפדגוגיות בתחומי הקודש במערכת החינוך הממ"ד
ולשלב את התוכן הישן עם שיטות הלימוד וההוראה החדשניות. בתכנית קורסים בתנ"ך ובתורה שבעל פה.
קורסים על  עולם האגדה, הרפואה וההלכה, פרשנות הלכתית על התורה, הגות ופרשנות, ספרות בית שני וספרות חז"ל, בתי כנסת, מקוואות ובתי עלמין עתיקים, כתובות עתיקות ועוד.

מכללת אורות ישראל פועלת לעטוף את הלומדות והלומדים לתואר השני במעטפת מסייעת ותומכת על מנת לסייע להם לסיים את התואר בזמן הקצר ביותר,
תוך שמירה על תוכנית לימודים בעלת עניין ויצירתיות.
הרעיון המנחה את המכללה הוא לייצר ערך מוסף ללומדות וללומדים, לסייע להם להתקדם במערכת החינוך ולהעשיר את עולמם המקצועי בצורה משמעותית.
זו גם הסיבה שבית הספר לתואר שני במכללת אורות ישראל הוא הגדול בארץ ללומדי תואר שני בחינוך( M. Ed).
כדאי לכל מי שבוחן את האפשרויות ללימודים מתקדמים לבדוק ופשוט לשאול את  הבוגרות והבוגרים שכבר למדו במכללה, למה כדאי ללמוד תואר שני באורות ישראל.   

לדף בית הספר לתואר שני