You must have Javascript enabled to use this form.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים
השאירו פרטים
לחצו כאן לדילוג לתוכן המרכזי בעמוד זה
הפקטור
|
פירושו
|
מספר שאלות
|
התמודדות מול בריחה
(RH)
|
ההתמודדות של הפרט עם קשיים ואתגרים מול בריחה מהאתגרים
|
7
|
תגובות אמוציונליות (RE)
|
התגובה הרגשית של הפרט כאשר הוא ניצב מול אתגר
|
8
|
תמיכה סביבתית (RO)
|
תחושת הקוהרנטיות של הפרט ביחס לסביבתו
|
4
|
הסתגלות חברתית (RS)
|
תחושת ההשתלבות או חוסר השתלבות של הפרט בחברה הקרובה
|
4
|
הסתגלות לשינויים (RA)
|
האם הפרט מסוגל להסתגל לשינויים קיצוניים בחייו
|
6
|
משימות מתמשכות ( RL)
|
האם הפרט מסוגל להתמיד במשימות הדורשות מאמץ ממושך
|
5
|
t
|
סטית תקן
|
ממוצע
|
N
|
קבוצה
|
1.80*
|
0.547636
|
3.09048
|
21
|
התפתחות תקינה
|
|
0.497655
|
2.78947
|
19
|
לקויי למידה
|
t
|
סטיית תקן
|
ממוצע
|
N
|
כיתה
|
|
2.45*
|
3.30
|
16.47
|
21
|
רגילה
|
התמודדות מול בריחה
|
|
5.84
|
20.10
|
19
|
ל"ל
|
|
ל.מ.
|
2.63
|
25.28
|
21
|
רגילה
|
תגובות אמוציונאליות
|
|
3.06
|
25.63
|
19
|
ל"ל
|
|
ל.מ.
|
3.04
|
13.23
|
21
|
רגילה
|
תמיכה סביבתית
|
|
5.13
|
14.21
|
19
|
ל"ל
|
|
ל.מ.
|
1.99
|
12.95
|
21
|
רגילה
|
הסתגלות חברתית
|
|
2.31
|
14.21
|
19
|
ל"ל
|
|
ל.מ.
|
3.04
|
21.04
|
21
|
רגילה
|
הסתגלות לשינויים
|
|
5.13
|
14.21
|
19
|
ל"ל
|
|
3.39**
|
2.20
|
10.14
|
21
|
רגילה
|
משימות מתמשכות
|
|
2.25
|
12.52
|
19
|
ל"ל
|
P
|
PEARSON
CORRELATION
|
גורמי עמידה בלחצים |
01.
|
489. -
|
התמודדות מול בריחה
|
ל.מ.
|
009. -
|
הסתגלות חברתית
|
001.
|
511. -
|
הסתגלות לשינויים
|
041.
|
325. -
|
משימות מתמשכות
|
ל.מ.
|
249. -
|
תגובות אמוציונאליות
|
018.
|
374. -
|
תמיכה סביבתית
|
Sig.
(2-tailed)
|
PEARSON
CORRELATION
|
|
003.
|
646. - |
RH |
ל.מ.
|
225. - |
RS |
015.
|
548. - |
RA |
013.
|
557. - |
RL |
ל.מ.
|
397. - |
RE |
ל.מ.
|
441. - |
RO |