You must have Javascript enabled to use this form.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים
השאירו פרטים
לחצו כאן לדילוג לתוכן המרכזי בעמוד זה
הרהורים חינוכיים:
א. רבים מהמחנכים ומההורים מלאי חששות מהחופש הגדול וסכנותיו. מתוך איזו עמדה נפשית מציעה לנו תרזה להתבונן על החופש הגדול המוענק לצעירים?
ב. רבים מנסים למלא את החופש באין סוף פעילויות כדי לצמצם את שעות הבטלה והסיכון. האם דבריה של תרזה מהווים סתירה למאמץ זה? האם מסקנתם היא להשאיר במודע ומבחירה שעות בטלה רבות?
ג. האם קיימות השלכות מעשיות לאופן שבו נכין את צעירינו לחופש הגדול, נוכח דבריה מעוררי המחשבה של תרזה?
ד. לקראת סוף דבריה ממליצה תרזה "לא לשכוח לספר להם את כל זה, לשתף אותם, לומר להם למה התכוונו". למה כוונתה? מה בדיוק כדאי ורצוי לומר ברוח זה?