המבנה הארגוני-ניהולי של המכללה

הסמכות התורנית, החינוכית, האקדמית והמנהלית מסורה לנשיא המכללה ולרקטור המכללה. אלה פועלים במשולב בתחומי החינוך והמנהלה באמצעות ועדות המתכנסות לעתים מזומנות.

בעלי תפקידים והגדרת תפקידיהם

נשיא המכללה          אישיות תורנית בעלת השכלה אקדמית גבוהה; עומד בראש המכללה ובעל הסמכות החינוכית והמִנהלית העליונה במכללה.

רקטור המכללה        ממונה על ידי המועצה האקדמית בהמלצת נשיא המכללה;                 

                                     אחראי על ביצוע תפקידיה; בעל הסמכות האקדמית הגבוהה במכללה.             

דיקן אקדמי              אחראי על תכניות לימודים; מקדם תכניות חדשות.

דיקנית הסטודנטיות  מרכזת את שירותי הסיוע הכלכלי לסטודנטיות;  מרכזת את שירותי הייעוץ האישי לסטודנטיות; יוזמת ומארגנת פעילות חברתית חוץ-אקדמית; מטפלת בצרכים 

                                      מיוחדים של סטודנטיות;  מייצגת את הסטודנטיות בוועדות המכללה; אחראית ומרכזת את  פעילות אגודת הסטודנטיות בפני מוסדות המכללה.

ראש תחום תורני      אחראי על לימודי מרכז  "בשבילך": לימודי תורה בשביל שלך, תכניות וכנסים תורניים, לימודי המרכז ללימודי משפחה.

*  ראש מינהל אקדמי    מזכיר אקדמי של המכללה. מרכז תכניות לימודים, אחראי על בניית מערכת, קשר עם מרצי המכללה.

ראש מינהל תלמידים  אחראי  על מזכירות תלמידי תואר ראשון ושני, מדור שכר לימוד, המדור רווחת הסטודנטיות.

ראש מסלול            מרכז  את תכנית הלימודים במסלול; קובע תבחינים לקבלת סטודנטיות ועוקב אחר התפתחותן במישור הלימודי,  החברתי והאישי; 

                                   אחראי לפעילותם של ראשי ההתמחויות;  עוקב אחר עבודת הסטודנטיות  מקיים ישיבות הערכה ודיונים על לימודי הסטודנטיות.

ראש/מרכז התמחות  אחראי  לגיוס  מרצים;  מפקח  על  רמת ההוראה; עוקב אחר הסטודנטיות במישור  הלימודי, החברתי  והאישי  ומעריך אותן;

                                  מקיים את הפעילות האקדמית  והחינוכית  של  ההתמחות; אחראי  על  ביצוע תכניות לימודים;  משתתף בדיונים ובישיבות הערכה.

מרכז הדרכה          עוסק  בהיבטים הכלליים  של  ההכשרה;  אחראי  לקידום ההתפתחות המקצועית של  המד"ף והמורה המאמן; אחראי

                                  לבחירת מד"פים ולמעקב אחר עבודתם;  אחראי לעבודה מעשית ולשיבוץ סטודנטיות.

ראש תחום חינוך אמוני אחראי על הטמעת היבטים חינוכיים-אמוניים בתחומי הלימוד השונים; מקדם תכניות ופעילויות בתחומי חינוך ואמונה.